Posilování svalů a zad

Ve fitness centrech a různých posilovnách můžete vyzkoušet celou řadu posilovacích strojů, které patří k těm nejmodernějším. Dnes si můžete zakoupit také různé menší posilovací stroje rovnou domů. Toho využívají zejména lidé, kteří nemají příliš volného času, aby navštěvovali posilovnu. Jestliže byste také rádi začali s posilováním, ale nemáte žádné zkušenosti, je vhodné nejprve začít s posilování váhou vlastního těla. Velmi vhodné je například balanční cvičení, při kterém posílíte všechny svaly po celém těle. Balanční podložka má tvar polovičního míče a pracuje se zde s nestabilní polohou těla.

TIP: Zdravý jídelníček na celý týden naleznete na našem webu.

V případě, že jste již pokročilými a znáte všechny posilovací stroje a pravidelně na nich cvičíte, můžete balanční cvičení vynechat. Při cvičení byste však měli být vždy opatrní, neboť také při posilování může dojít k nepříjemným úrazům. Například bolestmi kloubů trpí stále více lidí. Bolesti kloubů mohou být způsobeny jednostrannou a nepřiměřenou zátěží, ale mohou být také příznakem závažnějších onemocnění jako je artróza nebo artritida. Neměli byste je proto podceňovat a raději vyhledejte lékaře.

Jestliže lékař vyloučil závažnější onemocnění, můžete být klidní. Bolesti kloubů se můžete zbavit různými mastmi, gely, prášky. Hlavní co klouby vyžadují je ale klid. Proto je vhodné využít různých bandáží a ortéz. Například pokud vás trápí loket, existuje ortéza na loket, pokud máte problémy s ramenem, existuje ortéza na rameno, apod. Na webových stránkách www.ortezy24.cz se o bandážích a ortézách dozvíte více.

Tags: , , ,

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.